بیانیه شورای هیئات مذهبی برای توهین فیلم عنکنبوت مقدس

                                                      السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

سلام بر تو ای امام رئوف

سلام بر تو ای سلطان سریر ارتضا و ای اعتبار و افتخار خراسان و ایران

سلام بر تو که هرچه داریم از یمن وجود پربرکت توست و هر لحظه در سایه سار تو مهر می بینیم و محبت می آموزیم

مولاجان، یا ثامن الحجج و یا امام رضا شرمساریم که باز هم دست نانجیبانی از آستین فتنه بدرآمد و کوردلانه خباثتی حقیر به انجام رسانید.

آقاجان

در روزگاری که هنوز هم لحظه به لحظه عنایات تو بر زندگانی همجواران و زائرانت جاریست و پنجره فولادت شفابخش دردهای بی درمان امیدواران، مزدورانی معلوم الحال که وصف ذات ناپاکشان در احادیث و روایات آسمانی به تصویر کشیده شده، دست به هتک حرمت جاودانت یازیدند و دلهای دوستدارانت را جریحه دار ساختند.

میدانیم که می بینی و می شنوی و رئوفانه و بزرگوارانه صبر می کنی.... آگاهیم که خباثتها و حقارتهای نادانان و دریوزه شقاوتمندان شهوت آلود، نمی تواند ذره ای از جلوات ملکوتی حضرتتان را خدشه دار سازد.

ما راهروان راه ولایت شرافتمندتان، هرگز این رذالتها را برنمی تابیم و هیچ گاه این نمرودصفتان فریفته را نمی بخشیم و از خود نمی دانیم.

امروز بر ماست که از دولت ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران بخواهیم که به حرمت امام و شهیدان و جانهای شریفی که در طول سالها فدای این فرهنگ الهی شدند، ذره ای در این باره اغماض و کوتاهی ننماید و علاوه بر برخورد قاطعانه و بدون مماشات با این عناصر یهودی مسلک، دیگر راه تکرار بر چنین دنائتهایی از اندک گروه سلبریتیهای معلوم الحال ببندد. نیک واقفیم که هنرمندان و هنرپیشگان اصیل و فرزندان هنرپرور مرز و بوم اسلامی مان، هرگز خود را در جبهه این خباثت پیشگان نمی بینند و یکصدا داد محکومیت و مردودیت آنان را سرمیدهند. امروز بر جوانان ولایتمدار و خانواده های شهیدپرور ما فرض است که از ساحت مقدس امامت و حریم قدسی امام رئوف، آقا امام رضا(علیه السلام) دفاع کنند و در جهت جهاد تبیین فرموده مقام معظم رهبری و برداشتن گامی محکم در عرصه گام دوم انقلاب، دسیسه های موهون غرب پرستان را معلوم و محکوم و مطرود دارند. روشن است که حکم هتک حرمت ساحت مقدس ائمه در احکام اسلامی بیان شده و انتظار اجرای دستور ارتداد چنین افرادی، خواسته همه دوستداران خاندان رسالت است.امروز بر پرچمداران مجالس حسینی و هیئاشت مذهبی واجب است که همراه و همگام شوند و همگان خواستار برخورد قاطع، با تمامی دست اندرکاران چنین فضاحتهایی باشند.

به امید روزی که با ظهور حضرت حجت بن الحسن ع شاهد انتقام الهی از این جوثومگان یهود و صهیونیسم باشیم.

و من الله التوفیق

شورای هیئات مذهبی استان قم

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده