برنامه های تبلیغات
در برنامههای تبلیغاتی باید زمان بندی برنامهها به گونهای تنظیم شود که متناسب با سن و سطح اعضا بوده و تداخلی با برنامه های دیگر نداشته باشد.
برنامه های ثابتی که باید در زمان بندی مد نظر گرفته شود و طلاق روانی در آنها پیش نیاید عبارتند از نماز جماعت اول وقت، زمان جلسات گروهی، زمان مشاورات فردی، کلاسهای آموزشی، وعدههای غذایی، زمان خواب و استراحت...
نظم و انظباط در برنامه ها باید توسط مسئول اردو ایجاد شود و دیگران ایشان را در این امر یاری کنند.
۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده