محبت چند برابری امام زمان


متن سخنرانی حاج آقا #پناهیان


محبت صدبرابری امام زمان (عج ) 

خدا محبت را صد قسمت کرد نود و نه تا را برای خود نگهداشت یک قسمت آن را به اهل عالم داد . آن یک قسمت را صد قسمت کرد و نود و نه قسمت را به اولیای خود داد و یک قسمت را به همه ی مردم داد که می بینید دارند با محبت با یکدیگر زندگی می کنند . آنهایی که با محبت هستند مثل مادران نسبت به فرزندان خود .

ما گاهی اوقات نگران می شویم برای یک مادری که بچه اش را جلوی چشم ش به قتل رسانده اند این اگر داخل اخبار برود در شبکه های اجتماعی همه در موردش بحث خواهند کرد که : ببینید کودکی را بی رحمانه در مقابل دیدگان مادرش به قتل رسانده اند . خوب یک مادر چقدر به فرزند خود علاقه دارد ؟ امام زمان ارواحنا الفداء چقدر به امت خود علاقه دارد ؟ معلوم است که قابل مقایسه نیست . پس این کشتارهایی که در جهان صورت می گیرد آیا غصه ها ی امام زمان (عج) نیست ؟ کسانی که برای غیبت امام زمان (عج) و غربت او اشک می ریزند کار خاصی نکرده اند !!

یک اتفاق خیلی طبیعی است چون دارند برای قلبی که پر از عاطفه است حتی نسبت به تمام مادران دنیا برای آن قلبی که شکسته است اشک می ریزند . محبت یک امام به یکی از انسان ها صد برابر محبت مادر به فرزند دلبند خود است و اگر حادثه ای ، ظلمی در گوشه ای از عالم اتفاق افتد آیا برای آن قلب مهربان یک اتفاق با عظمت نیست ؟ اگر انسان یک مقدار از خود خواهی خود در بیاید مهم تر از مسائل ماست . مهم تر از تمام مسائلی که من دارم در زندگی خود دارم مسائل اوست . واقعا" خبری مهم تر از اخبار مربوط به حضرت ولیعصر (عج) در عالم وجود ندارد و غمی بالاتر از غم سیدّ و الشهدا در عالم وجود ندارد که انسان بخواهد به آن بپردازد .

کسانی که در محبت شان به اولیای خدا به جایی رسیدند که همه ی مسئله آنها اولیای خدا شده است ‌، اینکه اولیای خدا الان در چه وضعیتی هستند ؟ بعضی ها فرج امام زمان (عج) در قلب شان محقق شده است . آقا در قلب شان حکومت می کند اینجاست که باید گفت : حضرت مهدی (عج) در قلب ما ظهور کرده است .

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده