گردهمایی بزرگ مسئوین شورای هیئات مذهبی کشور در شهر کریمه اهل بیت

 

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی قم از برگزاری نشست دو روزه شورای هیئات مذهبی کشور در سالروز وفات حضرت معصومه (س) در قم خبر داد.

جواد اشعری ، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی قم، در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: در سالروز وفات کریمه اهل‌بیت (س) نشست دو روزه شورای هیئات مذهبی کشور با حضور روسای شورای هیئات مذهبی استان‌ها، رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور در شهر مقدس قم در جوار بارگاه مقدس و منور حضرت معصومه (س) در ۲۵ و ۲۶ آبان ماه برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: هدف از این نشست آشنایی باشخصیت، سیره و زندگی حضرت معصومه (س)، دیدار با مراجع عظام و علمای قم و دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه (س) و زیارت آن بانوی کریمه مقدسه و همچنین برنامه‌ریزی برای عملیات فاطمیه ۱۴۰۰ است.

رئیس شورای هیئات مذهبی گفت: حضرت معصومه سلام‌الله علیها دارای شخصیت والا و مقام رفیع است به‌طوری که ائمه طاهرین (ع)، لقب معصومه (س) را که مقام عصمت بعد از ۱۴ معصوم است و عالی‌ترین مقام معنوی و پاکی است را به آن حضرت عطا کرده‌اند.

وی ادامه داد: اکثر علما و مجتهدین جهان تشییع در جوار آن حضرت زندگی و مدفون شده‌اند و حوزه علمیه و مدارس حوزوی زیادی در شهر مقدس قم فعالیت می‌کنند و هرساله عاشقان و زوار زیادی از سراسر کشور و شیعیان جهان به حریم قدس او راه یافته و مورد لطف کریمانه آن حضرت قرار می‌گیرند.

اشعری در پایان ضمن قدردانی از اداره کل تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی قم گفت: بیش از ۵ هزار مراسم و مجالس سوگواری در سالروز وفات حضرت معصومه سلام‌الله تحت عنوان (مجالس روضه اخت الرضا) در سطح هیئات مذهبی کشور برگزار می‌شود.

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده