پیام تبریک شورای هیئات مذهبی استان قم خطاب به سردار شاه چراغی استاندار جدید قم

شورای هیئات مذهبی استان قم پیام تبریکی برای سردار شاه چراغی استاندار جدید قم صادر کرد

 

باسم رب الحسین(ع)

شهر قم، عشق آل محمد و شهر کریمه اهل البیت است؛ شهری که آوازه فضیلت آن در اقصی نقاط عالم طنین افکنده است.

قم، شهر مجاهدان نستوه علم و فقاهت است؛ شهری که مراجع عظیم تقلید، در سایه‌سار حوزه‌های علمیه آن راهبری دینمداران عالم را برعهده دارند و پرچم دیانت را بر دوش می‌کشند.

قم، شهر کریمة اهل البیت است و مردمان آن تحت قبة حضرتش، همواره دوستدار خاندان رسالت بوده و بارها عشق و ارادت خود را به منصه ظهور رسانده‌اند.

قم، شهر خون و قیام است و انقلابیون آن از آغازکنندگان مبارزات علیه رژیم طاغوت بوده‌اند و اولین کسانی که برای برپایی نظام مقدس اسلام خون دادند و از جان و مال خویش گذشتند.

خدمت به مردمان این شهر، توفیقی‌ست که از جانب کریمة اهل البیت عنایت می‌شود و آنان که کسوت خدمت به این مردم را می‌پوشند، باید ممتازترین سرافرازان عالم باشند.

سردار سرافراز اسلام، برادر بسیجی، جناب آقای محمد تقی شاهچراغی، انتساب حضرتعالی را به مقام رفیع استانداری این دیار عشق و مهر تبریک و تهنیت گفته، به دعای امام و شهیدان، برایتان توفیقات روزافزون آرزومندیم.

امیدواریم که با پیروی از سیره خاندان رسالت:، منویات فهیمانه رهبر فرزانه انقلاب در بیانیة گام دوم و یاری فرهیختگان و دلسوزان جامعة ولایی این شهر، گامهایی محکم و هوشمندانه در مدیریت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دینی بردارید و با لطف حضرت صاحب الامر، در سنگر خدمت به ملت شهیدپرور این شهر موفق و موید باشید.

روشن است که هیئات مذهبی شهر مقدس قم، همچون همیشه در اجرای برنامه‌های دینی و انقلابی بازوی توانمند شما و در تمام موقعیت‌های حساس در کنار شما خواهند بود.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته 

شورای هیئات مذهبی استان قم 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۱۷ مشارکت کننده