تقدیر شورای هیئات مذهبی از هیئات مذهبی

باسمه‌تعالی
السلام علیک یا فاطمة المعصومه
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
همجواری با کریمة اهل البیت، عمة السادات، حضرت فاطمة معصومه(سلام الله علیها) توفیقی‌ست که نصیب اهالی شهر قم شده و برخورداری از عنایات آن حضرت، تحت ظل کرامت این بانوی آسمانی، شامل حال ما گردیده است.
این نعمت بی‌کران، موجب آن است که ما ساکنان عش آل محمد(ص) قدردان عنایات کریمانة ایشان باشیم و هر لحظه خویش را مدیون کرامت‌های او بدانیم.
امسال در ایام شهادت این بانوی بزرگوار، اهل قم و سایه‌ نشینان حرم ملکوتی‌اش، سنگ تمام گذاشتند و در خدمت به زائران و مجاوران او، همت عالی به کار گرفتند.
هیئات مذهبی، مثل همیشه پرچمدار این امر خطیر بودند و در عرصة خدمتگزاری به آن حضرت و میهمانان حرم باصفایش، گوی سبقت را از دیگران ربودند.
مسئولین، فعالان و دست‌اندرکاران خدوم هیئات مذهبی، با راه‌اندازی دسته‌های عزاداری، برپایی مواکب خدمت‌رسانی و توزیع نذورات و نیز در اختیار گذاشتن مساجد، حسینیه‌ها و آشپزخانه‌های تشکلات خود برای اسکان و پخت و پز غذاهای نذری، تلاشی وافر در این زمینه انجام دادند و برگ‌هایی زرین در تاریخ خدمت به حضرت کریمة اهل البیت(سلام الله علیها) به یادگار گذاشتند.
مواکبی که از شهرها و نقاط مختلف کشور و حتی کشورهای همسایه به قم مشرف شده بودند، همگی از همکاری مساجد و حسینیه‌ها رضایت کامل داشتند و با خاطره‌ای خوش از دوران خدمت به زائران و عزاداران کریمه از قم رفتند.
شورای هیئات مذهبی استان قم و مسئولین این تشکل مردم‌نهاد، مراتب تشکر و قدردانی خود را از این همت عالی و مساعدت مخلصانه اظهار داشته، آرزوی توفیق خدمات بیشتر و بهتر و عاقبت به‌خیری برای همة مسئولین و اعضای مساجد و هیئات مذهبی دارد.
در پایان امیدواریم که در روزها و سال‌های آینده نیز، بتوانیم توفیق تلاش‌هایی از این دست داشته، رضایت حضرات معصومین را جلب نماییم.

 

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده